سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به سه تن نمی نگرد و با آنان سخن نمی گوید : پیشوای ستمکار، پیرِ زناکار و عابد متکبّر . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

تصویری که در زیر مشاهده می کنید کاملا ثابت است ولی وقتی به یک قسمت نگاه می کنید بقیه قسمت ها می چرخند.

تصویر زیر هم ثابت است ولی وقتی به گوشه های تصویر نگاه می کنید وسط تصویر به جلو می آید ولی اینطور نیست چشم شما،شما را به بازی می گیرید ولی اگر به وسط تصویر نگاه کنید وسط تصویر ثابت و هیچ تغییری نمی کند.

تصویر زیر نیز ثابت است ولی وقتی به یکی از شکل ها نگاه می کنید احساس می کنید بقیه شکل ها بزرگ می شوند.

                                                           نظر فراموش نشه

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سجاد نجمی نوری 87/10/27:: 8:0 عصر     |     () نظر

درباره
وضعیت من در یاهـو
سجاد نجمی نوری
با سلام خدمت شما به وبلاگ من خوش آمدید من سجاد نجمی هستم 15 ساله و امیدوارم در وبلاگ من لحظاتی خوبی را داشته باشید‍، همچنین نظرات فراموش نشه چون این نظرات شما هستند که باعث می شوند من باز هم مطالب و تصاویری در وبلاگم بذارم پس نظرات فراموش نشه راستی برای اینکه بتونید تمام عکس ها و مطالب را ببینید چند لحظه صبر کنید زیرا تعداد عکس ها و مطالب زیاد است. با تشکر
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها