سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که براى خدا خشم کرد ، باطل را هر چند سخت بود از پا درآورد . [نهج البلاغه]

اشعار طنز لیلی و مجنون

گله میکرد ز مجنون لیلی

که شده رابطه مان ایمیلی

حیف از آن رابطه ی انسانی

که چنین شد که خودت میدانی

عشق وقتی بشود دات کامی

حاصلش نیست به جز ناکامی

نازنین خورده مگر گرگ تو را ؟

برده به دات کام و دات ارگ تو را؟

بهرت ایمیل زدم بیشترک

جای سابجکت نوشتم به درک

به درک گر دل من غمگین است

به درک گر غم من سنگین است

به درک رابطه گر خورده ترک

قطع آن هم به جهنم به درک

آنقدر دلخور از این ایمیلم

که به این رابطه هم بی میلم

مرگ لیلی نت و مت را ول کن

همه را جای OK کنسل کن

OFF کن کامپیوتر را جانم

یار من باش و ببین من ON ام

اگرت حرفی و پیغامی هست

روی کاغذ بنویس با دست

نامه یک حالت دیگر دارد

خط تو لطف مکرر دارد

خسته از Font و ز Format شده ام

دلخور از گردلی @ ( ات ) شده ام

کرد رپلای به لیلی مجنون

که دلم هست از این سابجکت خون

باشه فردا تلفن خواهم کرد

هر چه گفتی که بکن خواهم کرد

زودتر پیش تو خواهم آمد

هی مرتب به تو سر خواهم زد

راست گفتی تو عزیزم لیلی

دیگر از من نرسد ایمیلی

نامه ای پست نمودم بهرت

به امیدی که سر آید قهرت...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سجاد نجمی نوری 87/11/13:: 5:49 عصر     |     () نظر

درباره
وضعیت من در یاهـو
سجاد نجمی نوری
با سلام خدمت شما به وبلاگ من خوش آمدید من سجاد نجمی هستم 15 ساله و امیدوارم در وبلاگ من لحظاتی خوبی را داشته باشید‍، همچنین نظرات فراموش نشه چون این نظرات شما هستند که باعث می شوند من باز هم مطالب و تصاویری در وبلاگم بذارم پس نظرات فراموش نشه راستی برای اینکه بتونید تمام عکس ها و مطالب را ببینید چند لحظه صبر کنید زیرا تعداد عکس ها و مطالب زیاد است. با تشکر
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها